اولین مرحله در یک عکاسی حرفه ای قاب بندی یک منظره از طبیعت است . حتی اگر قصد عکس برداری از یک شخص را نیز دارید پیدا کردن یک پس زمینه مناسب از زاویه دورین بسیار مهم و تأثیر گذار است .

آتلیه  عکاسی 

اصول کلیدی در ثبت یک عکس دلنشین در آتلیه عکاسی سارا

قاب بندی یک صحنه 

اولین مرحله در یک عکاسی حرفه ای قاب بندی یک منظره از طبیعت است . حتی اگر قصد عکس برداری از یک شخص را نیز دارید پیدا کردن یک پس زمینه مناسب از زاویه دورین بسیار مهم و تأثیر گذار است .

این کار می تواند از طریق نمایاب دوربین عکاسی Viewfinder انجام شود. دوربین شما  شامل یک سری پارامترهایی از قبیل : سنسور ، ارتفاع ، لنز ، زاویه دید و دیگر موارد است که می تواند به شما در قاب بندی صحنه از نگاه دوربین به منظور ثبت عکسی زیبا کمک کند . در واقع نگاهی متفاوت از منظره را می توانید از طریق نمایاب دوربین ببینید و نگاه شما را به یک دنیای جدید می برد .و یکی از ابتدایی ترین حساس ترین مراحل ثبت عکس همین مرحله می باشد پس سعی کنید در این مرحله برای پیدا کردن بهترین زاویه دید و منظره حساسیت بیشتری به خرج دهید . دیگر مواردی که باید در این زمینه  باید در نظر گرفت خطوط هدایتگر و عمق میدان است که مورد استفاده قرار دادن این تکینیک ها به خلق تصویر زیبا کمک زیادی می کند علاوه بر این عامل مهم دیگر در عکس برداری "نور" است که باید در هر منظره تنظیمات آن انجام شود . در آتلیه عکاسی سارا دستگاه نورپردازی پیشرفته ای وجود دارد به به زیبا تر شدن عکس کمک زیادی می کند 



 





حفظ سادگی 

ذهن انسان به طور غریزی باهر عکس برخورد می کند و اگر آن عکس را درک نکند و یا در دیدن و فهم تمام قسمت های عکس دچار مشکل شود آن عکس برایش زیبا محسوب نمی شود . سادگی در عکس برداری بسیار مهم است . البته می تواند تا حدی سلیقه ای باشد ولی به طور کلی می توان گفت که تصاویر شلوغ و پیچیده که مملو از عناصر متعدد است برای اکثر افراد زیبا نیست . یک فضای ساده در یک تصویر به مخاطب زمان زیادی می دهد که بتواند با عکس ارتباط و تعامل خوبی پیدا کند و باعث می شود که ببینده به آن خیره شود حتی برای لحظاتی. غالباً سعی کنید عناصر موجود در عکستان بیشر از سه عنصر نشود . هر چه عناصری که در یک عکس وجود دارد کمتر باشد آن عکس برای بیننده دلنشین تر خواهد بود و همچنین سوژه عکس باید نسبت به دیگر عناصر از وضوح بیشتری برخوردار باشد .

ترکیب و هماهنگ بودن رنگ بندی ها در دستگاه های متفاوت در آتلیه عکاسی سارا

با استفاده از دستگاه های مختلف برای نمایش عکس های خود می توانید به شناخت بهتری از رنگ بندی های هر عکس خود داشته باشید . و همینطور با چاپ کردن عکس ها این درک از رنگ بندی های بیشتر می شود .آتلیه عکاسی سارا به منظور ثبت تصاویر زیباتر با پیشرفته ترین دوربین های عکاسی خدمات عکاسی را انجام می دهد 

با دیدن عکس خود در دستگاه های مختلف متوجه خواهید شد که دیگران عکس شما را چگونه می بینند و همینطور در گوشی های موبایل که اندازه کوچکتری دارند این امکان را دارید که بررسی کنید که  عکس شما در مقیاس های کوچکتر به چه شکل در می آید . اگر در تمام این شرایط باز عکس شما زیبا به نظر آمد . از زیبا بودن عکس تان می توانید مطمئن شوید و همچنین یک هارمونی و هماهنگی باید در رنگ بندی های یک عکس بکار رود. برخی ممکن است بخواهند از رنگ های هم طیف در رابطه با این موضوع استفاده کنند و بعضی شاید بخواهند که از یک تضاد در رنگ بندی بین سوژه اصلی و سایر عناصر عکس استفاده کنند تا سوژه اصلی را متمایز کنند نه فقط از لحاظ رنگ بندی بلکه از لحاظ اشکال هندسی هم یک تضادی در عکس ایجاد کنند . در این موضوع رنگ بندی عکس می توانید از سایر منابع نیز که در دنیای اینترنت هستند اطلاعات بیشتر کسب کنید .





آتلیه عکاسی سارا با بهترین خدمات و کیفیت عکاسی در خدمت شماست 


ABOUT SARA
,Sara is one of the most famous studio in Tehran
equipped with the best cameras
and beautiful designs. we honor to record unforgettable momento
.of you're life
All images and content on this site belong to Sara studio
A company registered in Tehran, IRA

SARA PHOTO STUDIO . All rights reseved 2017
Copying in any way is prohibited Design By Adib IT Group